سری جدید XCMG ZL50GN محصول آران ماشین

نوشته شده توسط نیما افشار در مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

لودر XCMG ZL50 نزدیک به یک دهه است که به عنوان محصولی شناخته شده در ایران توسط شرکت آران ماشین توس ( آران پارت شرق سابق )، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت XCMG وارد بازار گردیده است . این محصول تا به امروز با استقبال بی نظیر مشتریان ما روبرو شده است و با اثبات کیفیت، کارایی و همچنین خدمات پس از فروش شرکت آران ماشین توس این افتخار را به ما داده است تا تقریبا در تمامی معادن، پروژه های ساختمانی ، راهسازی و کشاورزی نامی از XCMG و آران ماشین حضور داشته باشد .

شرکت XCMG(ایکس سی ام جی) همواره تلاش کرده است با بازخوردی که از مشتریان در سراسر جهان دریافت می‌کند کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش و به روز نگه دارد. در همین راستا به معرفی تاریخچه‌ای از این لودر در بازار ایران خواهیم پرداخت .

اولین سری این محصول از سال 1380 با عنوان XCMG ZL50G وارد ایران گردید .

عرضه این مدل با تغییرات جزئی تا سال 2016 ادامه داشت و مدل بعدی این دستگاه با تغییر در کابین، شکل ظاهری، پلتفرم ها، آمپرها و … به صورت زیر به روز شد .

در این مدل تغییراتی اعمال شده بود که کاربری و تعمیرات دستگاه را بسیار ساده و امکان دسترسی به قسمت های مهم را تسهیل بخشیده بود .

این تغییرات شامل جک برقی کاپوت عقب و اضافه شدن 2 درب بازشو ، راحت تر شدن تعویض لنت ها بدون بازکردن چرخ ها، دیجیتالی شدن پنل داخل کابین می باشد  . 

در سال 2018 مدل جدید لودر XCMG با عنوان ZL50GN توسط شرکت آران ماشین توس در بازار داخلی عرضه گردید .

در حال حاضر این محصول با بهره‌گیری از موتور کاترپیلار سری C6121 که از موتور های محبوب و با کارایی بالا در بین موتور‌های موجود در بازار می‌ باشد، در دو مدل گیربکس هیدرومکانیکی و گیربکس برقی به فروش می‌رسد .

در ادامه تغییرات جدیدترین مدل این محصول را معرفی خواهیم کرد .

ادامه دارد …

بازدیدها : 6,525 بار دسته بندی ها:
برچسب ها : , , , , , , , ,

مطالب مرتبط :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

توجه: Html ترجمه نمیشود!

*

+ 85 = 94

ورود به صفحه اینستاگرام ما
ورود به صفحه فیسبوک
ورود به صفحه توییتر ما
ورود به کانال تلگرام